søndag 6. november 2011

Typisk søndag?



I dag har det vært en typisk søndag...
Hva er egentlig det?
Jo, her i huset betyr det at alt går i saakte tempo, og at vi koser oss med baking, perling, tegning osv. så lenge været ikke er bra.

I dag har vi hatt årets første pepperkakebaking, det ble stor suksess, selv om barna ikke holdt ut så veldig lenge. Men gode ble de, og alle er allerede oppspist. Det blir vel flere runder før jul tenker jeg.

Ellers siden sist har vi hatt feiring av Kasper´s 5 årsdag, i år feira vi med barnehagen på lekeland, og hadde storfeiring med familien hjemme.

Så har jo bloggen hatt 1 års jubileum... . Jeg hadde vel for cirka 1 år siden sett for meg at jeg skulle være litt mer aktiv med denne bloggen, men det går ikke alltid som planlagt.
Jeg startet med bloggingen mest for min egen del, for å lage/gjøre noe jeg syns er morro, og det syns jeg virkelig, og jeg har fortsatt mange planer, men har bestemt meg for å ta dette i mitt eget tempo.
Men vis noen følger med bloggen min, så er det kjempe artig!!! Så jeg prøver virkelig, men alle som jobber fullt og har småe barn (eller barn generelt), vet jo at da har man nok å henge fingrene i.
Men nå går det mot jul, og da kan det jo hende at det dukker opp noe litt oftere på denne bloggen, så følg med............

Ha en super kveld.


Renate


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar