tirsdag 26. oktober 2010

Da er jeg såvidt i gang............

 Da har jeg endelig fått laget meg en blogg, dette er noe jeg har tenkt på det lenge. Har vært en aktiv titter over lang tid, å har blitt ganske så inspirert. Det tok litt tid før jeg fant ut hvilken blogg jeg ville ha, og hva jeg skal bruke den til, å ikke minst hva den skal hete. Konklusjonen ble; en blogg om interiør, mat, håndarbeid, hverdagsliv og om det som inspirerer meg i livet. Jeg kommer til å legge ut en del ting jeg lager til salg, så jeg vil etterhvert opprette min egen lille "shop". Navnet på bloggen min er fra min mamma, hun heter Isabell, hun har alltid hatt stor interesse for interiør og håndarbeid, så man kan vel si at jeg har "fått det inn med morsmelka". Mamma`n min ble syk i 2006, å er i dag ikke istand til å leve et normalt liv. Derfor så dedikerer jeg denne bloggen til henne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar