onsdag 24. august 2011

Middagsgjester.

På lørdag venter vi besøk av to vennepar, da blir det 3 retters og en liten fest.
Vi er 3 venninner som treffes jevnlig på en tre retters middag, dette har vi hjemme hos oss selv på rundgang. Denne gangen skal vi ha med våre bedre halvdeler.
Menyen er bestemt for lenge siden, men røpes ikke enda.....
Det jeg tenker mest på nå om dagen er borddekking, jeg syns det er veldig morro å 
pynte et fint bord når man skal ha middagsgjester.


Viser noen bilder fra forrige gang vi hadde middagsgjester/fest for noen av våre venner.


Så nå planlegger jeg farger, duk, servietter, lys, blomster og alt man kan komme på
å bruke når man pynter bord.
Jeg gleder meg iallefall kjempemye, både til forbredelsene og at gjestene kommer.

Ha en super fin dag.

Renate :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar