fredag 29. april 2011

Bryllup

Ble litt inspirert etter å ha sett Prinsebryllupet i går, kom til å tenke på den dagen jeg giftet meg.
Vi giftet oss i Trondheim Tinghus, fredag 9.mai 2008. Vi hadde en utrolig fin dag.


Etter vielsen hadde vi kaffe og kake med nær familie, før vi tok med oss forlovere med partnere på en bedre middag hos Chablis på Bakklandet. I oktober feiret vi med alle våre venner. Jeg var ikke hvit brud, men jeg følte meg som en prinsesse i kjolen min uansett.

Men tilbake til gårsdagens store verdensbegivenhet. Det var en nydelig brud og brudgom som ble viet.
Jeg bøyer meg i støvet av beundring for disse "vanlige" jentene som gifter seg inn i kongefamilier.
De er utrolig modige og tøffe, og må ha en egen evne til å tro på seg selv og kjærligheten.


Renate

2 kommentarer:

  1. Så fin du var :-)
    Jeg hadde også middag med forlovere på Chablis da jeg giftet meg. Nydelig sted, tror jeg må dra tilbake en dag.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for d Gro. Så koselig at du følge bloggen min, æ som e så træg.
    Ja middag på Chablis va helt utrolig bra. klæm

    SvarSlett