mandag 3. januar 2011

Året 2010

Ja da er julen og året 2010 over. 2010 har gått like fort om ikke fortere enn de siste årene. Merker godt at tiden flyr etter at jeg fikk barn, det er nok litt mer hektisk i hverdagen nå ja. Vi har som mange hatt fri i hele julen, denne tiden har vært "hellig" for oss, det er så godt at vi har mulighet for å ta en liten ferie i jula, så får vi ett lite avbrekk fra hverdagen. Det hjelper litt på samvittigheten ovenfor barna, som til tider ikke er like bra i hverdagen.

Jeg har som dere vet ikke vært blogger så veldig lenge, og jeg ser at det ikke har gått helt som planlagt så langt, jeg ser at dagene forsvinner, man har ikke så mye tid til de tingene man har lyst til selv bestandig, men jeg har et mål om å bli flinkere, eller kanskje jeg kan kalle det et nyttårsforsett,fordi dette syns jeg er veldig artig.

Om ikke lenge så starter jeg "prosjekt" loftstue/syrom, det gleder jeg meg til, har sett fram til det, venter bare på at de skal få inn de varene jeg trenger på Ikea.

Her kommer noen bilder fra jula hjemme hos oss...






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar