onsdag 15. februar 2012

Bedre sent enn aldri.....

Etter STOR etterspørsel (hehe RLB), legger jeg inn noen bilder fra jula 2011.

Det gikk for det meste i hvitt og natur, jeg dristet meg tilåmed å pynte juletreet i hvitt og sølv, jeg som alltid har hatt rødt og gull. Stjerna i toppen av treet har jeg hatt siden jeg flyttet for meg selv første gang, så den er veldig tradisjon (den var i gull), etter lang tenke tid , da jeg skjønte at jeg ikke fant tilsvarende i sølv, tok jeg mot til meg å sprayet den sølv!! Å jeg ble kjempefornøyd. Jeg kan jo alltids spraye den gull igjen, vis det blir aktuelt. 






Adventstaken eller brettet??


Det blir ikke jul uten julestjerner, de også i hvitt selvfølgelig.



Litt dårlig bilde men....

Ha en fortsatt fin dag....

Renate

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar